АКАДЕМІЧНИЙ АНГЛОМОВНИЙ ТЕКСТ
У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ НАУКОВЦІВ

Віра Зірка, Олена Панченко

Анотація


У статті розглянуто поняття, що стосуються академічної англійської мови для дослідників-по-
чатківців, аспірантів, питання з наукового дискурсу та наукового тексту, рефератів, анотацій до тексту,
резюме. Визначено значущість наукових анотацій та ключових слів особливо для початківців.
Проаналізовано деякі аспекти підготовки науковців до написання/створення тексту, який
пов’язаний із науковою роботою. Зазначено, що матеріали, які спрямовують наукове дослідження, мають
охоплювати ті, що тісно пов’язані з метою, містити ввесь збір даних, аналіз чи експерименти, якщо вони
є необхідними й надаються для дослідження наукової статті або її презентації. Підкреслено, що чітко
сформульована мета може визначити напрямок усієї дослідницької роботи, що охоплює анотацію до ро-
боти/дисертації. Гіпотеза, яка тісно пов’язана з питанням дослідження, визначає емпірично перевірені
прогнози. Зазначено, що фокус наукової розвідки є зосередженим на гіпотезах, які можуть визначити
напрямок для подальшого збору даних. Оскільки текст виступає як спосіб викладу наукової інформації,
результатів розвідки, з цього виведено два важливі елементи: опис змісту теоретичних положень пред-
мета вивчення та його репрезентація.
До основних навичок, які необхідні для створення ефективного письмового тексту, належить
визначення ключових чинників первинного тексту/статті, максимальне скорочення його (джерела) обся-
гу, але зі збереженням ключових фактів. Адже анотування дає можливість початківцю робити висновки
про подальше вивчення автентичного тексту, його цінність та призначення. Акцентовано, що важливим
чинником є метамовні репрезентації наукової роботи. Проблема написання/створення анотації, реферату,
рецензії, резюме, наукової статті, дисертації, частини дисертації окреслює його ключові компетенції:
уміння не лише виконувати завдання з лексики та граматики, а й знання підготовки, мети наукової робо-
ти, використані методи, одержані (експериментальні) дані та висновки, а також презентація дослідження
англійською мовою.
Ключові слова: дослідник, аспіранти, парадигма підготовки, дискурс, сатурація наукового тексту,
створення, інформація, презентація, наукова комунікація


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2025.19.4826

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.