РОЗВИТОК ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
СТУДЕНТІВ ЯК ЧИННИК ПОДОЛАННЯ ПРОБЛЕМ
МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Катерина Ковальова

Анотація


сучасному динамічному світі на перше місце виходить міжкультурне спілкування представ-
ників різних культур і країн. Тому розвиток лінгвосоціокультурної компетентності є надзвичайно важли-
вим. У статті досліджується актуальність розвитку лінгвосоціокультурної компетентності як важливого
чинника міжкультурної комунікації.
У статті висвітлено теоретичні питання, які є баченням лінгвосоціокультурної компетентності
студентів у процесі вивчення мови. Основним терміном, який використовується в цій статті, є ‘лінгвосо-
ціокультурна компетентність’ та ‘лінгвосоціокультурний метод’.
У цій статті розглядається сутність поняття ‘лінгвосоціокультурна компетентність’, розро-
блена українськими та зарубіжними науковцями. В останні десятиліття на загальнодидактичному та
загальнопедагогічному рівнях все більш помітно проявляється поняття ‘компетентність’. Підвищена
увага до цього поняття також була зумовлена рекомендаціями Ради Європи в питаннях оновлення
освіти. Розглядаючи різні підходи до визначення поняття ‘компетентність’, у статті робимо висновок,
що під компетентністю розуміють знання, якими особа повинна оволодіти в процесі навчання, результат
засвоєння змісту освіти, який має проявитися в майбутній професійній діяльності. діяльності.
Відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики спеціаліста студенти повинні володіти
не тільки загальнотехнічними та спеціальними навичками, а й уміти знаходити спільну мову з коле-
гами, виконувати ряд управлінських функцій. Метою статті є аналіз поняття ‘лінгвосоціокультурна
компетентність’ майбутніх студентів та визначення її структури. В даний час інтерес до різних культур,
націй і народностей постійно зростає, а розвиток лінгвосоціокультурної компетентності є необхідним.
Метою статті є розгляд та дослідження проблем лінгвосоціокультурної компетентності студентів як
важливої складової загальної професійної компетентності спеціаліста.
Ключові слова: міжкультурна комунікація, лінгвосоціокультурна компетенція, культура, традиції,
професійна компетентність, студенти.


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2024.18.4402

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.