УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
У ФОРМУВАННІ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ФІЛОЛОГА – ВИКЛАДАЧА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ

Ірина Кметь, Христина Щепанська, Леся Дуда

Анотація


Розглянуто методичні, практичні аспекти професійної підготовки українських філологів Львівського національного університету імени Івана Франка, зокрема в контексті реалізації навчальної дисципліни “Українська мова за професійним спрямуванням”. Виокремлено та проаналізовано основні тематичні групи питань курсу, важливих для набуття мовнокомунікативної компетенції фахівця, зокрема звернуто увагу на аспект сприйняття мови як знакової системи та суспільного явища; аспект нормативности літературної мови та практичного застосування мовних знань; аспект реалізації професійних цілей філолога, зокрема й викладача української мови як іноземної, в усній та писемній сферах мовлення.
Ключові слова: українська мова за професійним спрямуванням, мовнокомунікативна компетенція, мовна особистість, мовна свідомість, літературна мова, мовна норма, стилі мовлення, культура мовлення.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2021.15.3294

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.