РОЛЬ ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНОЇ ЛЕКСИКИ ПРИ
ОПАНУВАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІНОЗЕМЦЯМИ
Анотація
У статті аналізується специфіка і лінгводидактичний потенціал інтернаціоналізмів у практиці викладання української мови як іноземної студентам початкового рівня, що навчаються за англомовною програмою. Автор окреслює зміст поняття “інтернаціональна лексика” й описує типи інтернаціональних одиниць, які доречно використовувати на початковому етапі вивчення УМІ; виявляє потенційні можливості цього класу слів при формуванні різноманітних мовних навичок (лексичних, фонетичних, граматичних); обґрунтовує тезу про те, що інтернаціоналізми є засобом інтенсифікації й оптимізації навчання упродовж першого року опанування української мови іноземними слухачами.
Ключові слова: українська мова як іноземна (УМІ), інтернаціоналізм, потенційний словник, інтерференція, початковий етап.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2021.15.3284
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.