ІСТОРІЯ ФАКУЛЬТЕТУ УКРАЇНОЗНАВСТВА В КОРЕЙСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІНОЗЕМНИХ МОВ ХАНҐУК: ЗДОБУТКИ І ПЕРСПЕКТИВИ

Ірина Збир

Анотація


У статті розглянуто досягнення факультету українознавства за 12 років своєї роботи, а також окреслено перспективи на майбутнє. Висвітлено особливості системи освіти в Республіці Корея, форму навчання, ставлення студентів до освітнього процесу, проблеми перших років викладання української мови на факультеті українознавства в Корейському університеті іноземних мов Ханґук. Особливу увагу звернено на науково-методичну та видавничу діяльність на факультеті українознавства, зокрема, на видання “Корейського журналу українознавчих студій” (KJUS, 2020) – першого часопису з україністики не лише в Кореї, а й у світі. Серед перспектив, які потребують першочергового вирішення, такі: сертифікація знань корейських студентів, проблема державних стипендій (програми обміну за кошти України) та підтримка центрів українознавчих студій за кордоном з боку державних установ України.
Ключові слова: факультет українознавства, Корейський університет іноземних мов Ханґук, система освіти, корейські студенти, українська мова як іноземна.


Повний текст:

PDF PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2021.15.3277

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.