ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ПАРАДИГМА КОНЦЕПЦІЇ
ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО-
КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Nataliya Mykytenko

Анотація


Здійснено аналіз джерел з проблеми дослідження, який засвідчує значний інтерес
вітчизняних та зарубіжних науковців до теоретико-методологічних засад іншомовної
професійної підготовки майбутніх фахівців нефілологічного, зокрема, природничого
профілів. Визначено сутність теоретико-методологічної парадигми концепції формування
іншомовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців природничих
спеціальностей. Обґрунтовано засадничі основи концепції.
Ключові слова: іншомовна професійна підготовка, концепція, теоретико-методологічна
парадигма, майбутні фахівці природничого профілю.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/fpl.2013.125.338

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.