ДОСВІД МЕЖІ ЯК СМИСЛОТВОРЧИЙ ЧИННИК
У РОМАНІ, СПРЯМОВАНОМУ ДО МУЗИКИ
Анотація
Роман, спрямований до музики, розглянуто як жанровий тип, заснований на межі
двох взаємопов’язаних субтекстів – вербального й музичного. Відтак, межовий досвід
постає важливим смислотворчим чинником, що уможливлює дослідження тексту ро-
ману як «генератора смислу». Особливу увагу звернено на внутрішньотекстову межу
як механізм перекладу музичного тексту у подієвому контексті роману. Порушено
проблеми «перекладальності» музики і постструктуралістського розуміння феномену
сиґніфікації музики в романі.
Ключові слова: роман, спрямований до музики; межовий досвід, перекладальність
музики, Томас Манн, Герман Брох.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2014.60.1336
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.