ПОГЛЯДИ МІЖНАРОДНИХ СТУДЕНТІВ НА ПЕДАГОГІЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК МОРАЛЬНУ МАЙСТЕРНІСТЬ

Tetyana Koshmanova, Otalbaye Djimtibaye

Анотація


На засадах методу наративного аналізу це якісне дослідження вивчало погляди
міжнародних студентів-випускників коледжу про педагогічну діяльність як моральну
майстерність та їхні навчальні досвіди. Усі учасники дослідження [30 ст.] високо
оцінили роль моральності викладачів в навчальній діяльності студентів, зокрема
поваги, довіри, зобов’язання й високих очікувань. В своїх наративах учасники
звернули особливу увагу на опис власного досвіду життя й навчання в Сполучених
Штатах і вплив цього досвіду на їхні погляди про педагогічну діяльність і навчання в
американському університеті. Результати дослідження виявили цілий ряд проблем,
через які проходять міжнародні студенти, такі як труднощі пристосування до
особливостей американської освіти, спрямованої на розвиток критичного мислення,
уяви та креативності, а також неспроможність міжнародних студентів до гладкого
переходу до нового середовища закладу у зв’язку з їхнім досвідом навчання в
традиційному авторитарному стилі освіти в їхніх рідних країнах. До приїзду в
Сполучені Штати багато міжнародних студентів були найбільш академічно
успішними серед однолітків у своїй рідній країні; отож, зазвичай, вони також мали
високі очікування щодо власних успіхів в Америці. Однак, не лише студенти мають
високі особисті очікування, але й їхні сім’ї та уряд покладають великі надії на них,
що посилює відчуття невдачі й розчарування.
Ключові слова: педагогічна діяльність, навчальна діяльність, моральність,,
моральна майстерність, міжнародні студенти, наративи, досвід, виклик, очікування.


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9506

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.