ПЕРСПЕКТИВИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У СВІТЛІ СУЧАСНИХ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНИХ І ПРОФЕСІЙНИХ ВИКЛИКІВ
Анотація
Констатовано об’єктивну необхідність систематичного й творчого оновлення
змісту педагогічної освіти, зумовленого динамічними змінами й трансформаціями
сучасного суспільства. Визначено, що сьогодні перед учителем постає значна
кількість професійних завдань, для вирішення яких потрібні спеціальні знання та
вміння. Серед пріоритетних професійних завдань, спричинеених викликами
сучасності, визначено такі: медіаосвітня діяльність, оскільки за умови сучасного
постінформаційного суспільства є як переваги, так і значні небезпеки у площині
користування медіазасобами; запобігання, корекція та профілактика учнівського
булінгу; протидія мобінгу; запобігання та корекція субкультурних впливів на учнів,
які призводять до деструктивних змін у переконаннях та поведінці учнів.
Зазначено, що складність педагогічної праці в сучасних умовах особливо
загострила увагу на засвоєнні вчителем знань і технік запобігання професійному
вигорянню.
З’ясовано, що якісне переосмислення та оновлення змісту педагогічної освіти
є системним процесом, що не втрачає своєї актуальності та потребує творчих
підходів у процесі розроблення його науково-теоретичного підґрунтя й сутнісного
наповнення.
Ключові слова: вчитель, зміст педагогічної освіти, педагогічна діяльність,
медіа освітня діяльність, субкультурні впливи, булінг, мобінг, професійне вигоряння.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9505
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.