ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК МЕТОД АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІКИ
Анотація
Одним із дієвих методів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів є дидактичні ігри. Об’єднання їх у дидактичний комплекс значно збільшує ефективність, навчальні, розвиваючі й виховні можливості ігор, вплив на формування творчо активної, професійно і соціально компетентної особистості фахівця. Описано застосування ігрових методів під час проведення семінарських занять з курсу педагогіки
Ключові слова: активізація навчально-пізнавальної діяльності, дидактичні ігри, суб’єкти учіння, особистість, формування фахівця.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2004.18.6285
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.