ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ХІМІЇ
Анотація
Розглянуто головні завдання, принципи навчально-виховного процесу в русі особистісно орієнтованого навчання, запропоновано різнорівневі завдання репродуктивного, реконструктивного і творчого характеру, диференційовані та багатоваріантні завдання, які сприяють свідомому засвоєнню навчального матеріалу, розвитку аналітичних здібностей, набуттю навиків пошукової роботи тощо.
Ключові слова: особистісно орієнтоване навчання, студенти, вивчення хімії, диференційоване завдання.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6270
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.