ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТА В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Охарактеризовано особистісно-діяльнісний підхід як основу взаємодії викладача і студента в умовах дистанційного навчання. Розглянуто сутність і зміст поняття навчальної діяльності через розкриття категорій “навчання”, “учіння” та “діяльність”. Виокремлено головні характеристики діяльності на основі концепції О. М. Леонтьєва.
Ключові слова: дистанційна освіта, особистісно-діяльнісний підхід, навчальна діяльність, навчання (научіння), учіння, дія, діяльність.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6223
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.