ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Larysa Kovalchuk

Анотація


На підставі синергетичного підходу з’ясовано категоріальну сутність педагогічної взаємодії, запропоновано модель педагогічної взаємодії викладача і студентів, розкрито педагогічні умови, функції, етапи педагогічної взаємодії під час використання нових інформаційних технологій навчання у процесі вивчення курсів педагогічних дисциплін.

Ключові слова: електронна версія, електронні засоби навчання, модель, навчальна програма, нові інформаційні технології навчання, педагогічна взаємодія, програма контролю, система Delphi, спеціалізована мова ДІНА.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6191

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.