ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ТА МОВА І ЛІТЕРАТУРА (ІНОЗЕМНА)”
Анотація
Розглянуто теоретичне обґрунтування та практичне впровадження у процес підготовки майбутніх педагогів спеціальності “Дошкільне виховання та іноземна мова і література (іноземна)” педагогічної технології “портфель учня”. Висвітлено організацію навчання студентів, яка базується на підвищенні їхньої самооцінки та створенні умов для здобуття практичних умінь.
Ключові слова: професійна підготовка, педагогічна технологія, самооцінка, мотивація, практичні уміння.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6084
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.