ІНТЕГРОВАНІ ЯКІСНІ ОЦІНКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ
Анотація
Розглянуто інтегровані якісні оцінки професійної підготовки вчителя, які допомагають студентам формувати адекватну самооцінку. Аналіз і критичне осмислення студентом особистого та чужого досвіду сприяють розвитку його гностичних умінь, зокрема, умінь, пов’язаних з пізнанням власних професійних рис, індивідуального стилю діяльності. Оцінювання охоплює педагогічне оцінювання, самооцінювання та оцінювання групою.
Ключові слова: оцінювання, оцінка, критерії, еталон, педагогічна оцінка, самооцінка, групова оцінка.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6067
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.