ВЗАЄМОТВОРЧІСТЬ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА
Анотація
Розглянуто проблему формування дослідницької спрямованості особистості засобами взаємотворчості викладача і студента. Розкрито психологічну сутність і компоненти дослідницької спрямованості особистості. Розроблено систему дослідницьких завдань, експериментальну технологію взаємотворчості викладача й студента. Визначено етапи творчої співпраці студента й наукового керівника.
Ключові слова: дослідницька спрямованість особистості, взаємотворчість викладача і студента, компоненти дослідницької спрямованості, дослідницьке завдання, експериментальна технологія взаємотворчості, етапи взаємотворчості викладача й студента.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6032
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.