РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ НА ЗАСАДАХ ФРЕЙМОВОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У КЛАСИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
Анотація
З’ясовано сутність фреймового підходу та ключових понять дослідження. Виявлено можливості розвитку професійного мислення майбутнього вчителя на засадах фреймового підходу до вивчення педагогічних дисциплін у класичному університеті. Експериментально перевірено ефективність застосування такого підходу в процесі професійно-педагогічної підготовки студентів.
Ключові слова: концентроване навчання, мислення, модель, професійне мислення, структура, технологія, фрейм, фреймовий підхід.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2008.23.5798
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.