РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ НА ЗАСАДАХ ФРЕЙМОВОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У КЛАСИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Larysa Kovalchuk

Анотація


З’ясовано сутність фреймового підходу та ключових понять дослідження. Виявлено можливості розвитку професійного мислення майбутнього вчителя на засадах фреймового підходу до вивчення педагогічних дисциплін у класичному університеті. Експериментально перевірено ефективність застосування такого підходу в процесі професійно-педагогічної підготовки студентів.

Ключові слова: концентроване навчання, мислення, модель, професійне мислення, структура, технологія, фрейм, фреймовий підхід. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2008.23.5798

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.