ОСОБЛИВОСТІ БАЗОВОЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ В ІТАЛІЇ (КІНЕЦЬ ХХ–ПОЧАТОК ХХІ СТ.)

Khrystyna Krychkovska

Анотація


Охарактеризовано освітні процеси у базовій підготовці майбутнього вчителя в університетах Італії впродовж двох останніх десятиліть. Описано чотирирічний курс (L) з відповідних наук з початкової підготовки (CLSFP) для вчителів дошкільних закладів та початкової школи, курс спеціалізації з викладання у середній школі (Scuola di Specializzazione all’insegnamento secondario, SSIS), дворічний курс postlaurea, навчальну систему цих курсів.

Ключові слова: початкова підготовка вчителя, реформа системи освіти в Італії, інтегрована модель підготовки вчителів, послідовна модель підготовки вчителів, система базової підготовки вчителя, навчально-предметні сектори, кваліфікативні змісти, школа спеціалізації, супервізор, інтеграція учнів з особливими потребами, лабораторні заняття, стажування. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2008.24.5575

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.