ОРГАНІЗАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ КЛАСИЧНИХ МОВ
Анотація
Розглянуто соціальні, методологічні та психологічні аспекти інтерактивних методів навчання. Базовим елементом інтерактивних методів виділено діалогічний метод педагогічного спілкування. Виокремлено головні проблеми застосування інтерактивних методів у вивченні класичних мов. Наведено приклади конкретних методів, що можуть бути застосовані у навчальному процесі, а також запропоновано комплексний метод “Аргументація пропозицій”.
Ключові слова: інтерактивний метод, суб’єкт-суб’єктні взаємини, діалогічне спілкування, полісемія.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2008.24.5563
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.