СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Oleksij Karamanov, Daria Sulimova

Анотація


Узагальнено сучасні підходи до організації навчання з учнями молодшого шкільного віку засобами музейної педагогіки. Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти взаємодії та форми організації навчання молодших школярів у музейному середовищі, виокремлено особливості розвитку їхніх пізнавальних інтересів та навичок спілкування.

Ключові слова: музейна педагогіка, взаємодія, процес навчання, освіта, учні молодшого шкільного віку. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2008.24.5561

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.