ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ЯК ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ  ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Hanna Romanova

Анотація


Висвітлено такі аспекти психолого-педагогічної підготовки викладачів вищої школи, як цілі, зміст і технології навчання. Наведено дані щодо усвідомлення викладачами  цілей їх навчання на тренінг-курсах. Проаналізовано досвід реалізації тренінг-курсів для викладачів. Тренінгову підготовку викладачів розглянуто як чинник їхньої професійної самореалізації.

 Ключові слова: психолого-педагогічна підготовка викладачів, тренінг, професійна самореалізація викладачів, тренінгові технології навчання. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5345

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.