ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ЯК ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Анотація
Висвітлено такі аспекти психолого-педагогічної підготовки викладачів вищої школи, як цілі, зміст і технології навчання. Наведено дані щодо усвідомлення викладачами цілей їх навчання на тренінг-курсах. Проаналізовано досвід реалізації тренінг-курсів для викладачів. Тренінгову підготовку викладачів розглянуто як чинник їхньої професійної самореалізації.
Ключові слова: психолого-педагогічна підготовка викладачів, тренінг, професійна самореалізація викладачів, тренінгові технології навчання.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5345
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.