ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
Розглянуто актуальну проблему професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до роботи в умовах інклюзивної освіти; проаналізовано можливість введення спеціального курсу в навчально-виховний процес ВНЗ; запропоновано найактуальніші напрями підготовки молодих викладачів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання.
Ключові слова: інклюзивне навчання, люди з особливими потребами, інноваційна діяльність, педагогічна інновація, готовність педагога до інноваційної діяльності.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5342
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.