ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ  У  ВИЩІЙ  ШКОЛІ

Roman Hladyshevsky, Larysa Kovalchuk, Yury Lutsyshyn, Oleh Sen’kovsky

Анотація


З’ясовано категоріальну сутність інформаційних технологій навчання. Визначено педагогічні умови й етапи формування готовності майбутнього педагога до впровадження інформаційних технологій навчання у вищій школі, показники та рівні сформованості такої готовності. Запропоновано методику впровадження інформаційних технологій навчання, що сприяє формуванню інформаційної культури і мислення студентів хімічного факультету класичного університету.

Ключові слова: готовність, інформаційна компетентність, інформаційна культура, інформаційні технології, комп’ютерна грамотність, програма “Crystal Test”, система Delphi. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5327

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.