НАРОДОЗНАВЧА КУЛЬТУРА ВИКЛАДАЧА ЯК СКЛАДОВА ФІЛОСОФСЬКО-ЕТИЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩИЙ ШКОЛІ

Yevhenia Siavavko

Анотація


У статті викладені міркування щодо філософсько-етичних засад формування інтелігента в сучасній вищій школі, робиться акцент на всебічній народознавчій поінформованості викладача, його здатності ретранслювати і застосовувати в навчально-виховному процесі могутній потенціал вітчизняної культури, вказуються шляхи реалізації цієї проблеми в українській освітній традиції.

 Ключові слова:  людина культури, педагогічна діяльність, філософсько-етичні засади, народознавча поінформованість, освітні традиції.   


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5075

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.