НАРОДОЗНАВЧА КУЛЬТУРА ВИКЛАДАЧА ЯК СКЛАДОВА ФІЛОСОФСЬКО-ЕТИЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩИЙ ШКОЛІ
Анотація
У статті викладені міркування щодо філософсько-етичних засад формування інтелігента в сучасній вищій школі, робиться акцент на всебічній народознавчій поінформованості викладача, його здатності ретранслювати і застосовувати в навчально-виховному процесі могутній потенціал вітчизняної культури, вказуються шляхи реалізації цієї проблеми в українській освітній традиції.
Ключові слова: людина культури, педагогічна діяльність, філософсько-етичні засади, народознавча поінформованість, освітні традиції.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5075
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.