СИСТЕМА ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЇ

Alla Stepaniuk, Olena Trots’ka

Анотація


Проаналізовано проблему переорієнтації сучасної біологічної освіти з позицій антропоцентризму на еко(біо)центричний вектор. Розглянуто систему етичного виховання старшокласників у процесі вивчення біології, яка ґрунтується на концептуальних засадах екологічної та біологічної етики та охоплює шляхи, етапи та засоби (комплекс інформації, система завдань) екоетичного виховання школярів.

Ключові слова: екоетика, етичне виховання, біологічна освіта, еко(біо)центризм.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2010.26.4949

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.