ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ К. УШИНСЬКОГО ТА Г. ВАЩЕНКА

Halyna Pyatakova

Анотація


Розглянуто особливості визначення методів навчання в історичному аспекті. Подано різні підходи до класифікацій методів у сучасній дидактиці. Описано особливості методики пояснювального читання К.Ушинського. Розглянуто погляди Г.Ващенка на активні методи як дослідні, пасивні методи – методи готових знань. Акцентовано на поглядах учених-педагогів щодо активізації навчального процесу.

Ключові слова: метод навчання, класифікації методів, активні, напівактивні, пасивні методи, методика пояснювального читання, активне навчання, інтерактивне навчання, активізація навчання. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2013.29.4855

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.