ВПРОВАДЖЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ РЕФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ
Анотація
Розглянуто напрями модернізації професійної освіти шляхом впровадження європейського досвіду. Визначено зміст професійно-технічної освіти; розглянуто зміну підходів до викладання навчальних дисциплін. Окреслено принципи й вимоги до підвищення кваліфікації педагогічних кадрів закладів професійної освіти. Обґрунтовано доцільність змін в українській системі освіти.
Ключові слова: компетентнісний підхід, професійна освіта, професійнотехнічні заклади, державні стандарти, зміст професійно-технічної освіти, типові навчальні програми.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2013.29.4851
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.