ОСНОВНІ ФАКТОРИ АДАПТАЦІЇ  ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧИТЕЛЯ

Nina Losynska

Анотація


Розкрито сутність, динаміку та чинники адаптації учителя до професійної діяльності, яку розглянуто як системний процес. Простежено, що на основі загальних характеристик процесу адаптації було розроблено структуру соціально-професійної адаптації як системного процесу. Розглянуто основні педагогічні чинники адаптації до професійної діяльності вчителів, поняття “чинники”, “адаптація”, “адаптивність”, “адаптація до професійної діяльності”.

Ключові слова: вчитель, діяльність, адаптація, адаптивність, адаптація до професійної діяльності. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2013.29.4832

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.