ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ

Olha Turytsya

Анотація


Осмислено ключові поняття дослідження; розглянуто професійну спрямованість навчання як одну із педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх фахівців харчового профілю на засадах інтегрованого підходу; наведено найбільш ефективні шляхи реалізації професійної спрямованості навчання хімічних дисциплін.

Ключові слова: інтегрований підхід, педагогічні умови, професійна компетентність, професійна спрямованість, фахівці харчового профілю. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2013.29.4822

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.