АНАЛІЗ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Larysa Kovalchuk

Анотація


Вирішення важливих завдань, які сьогодення ставить перед вищою школою, необхідно розглядати у площині культурної парадигми освіти, що передбачає інтеграцію освіти і культури як пріоритетних напрямів розвитку людини і суспільства. В цьому контексті особливої актуальності набуває розроблення концептуальних засад формування культури професійного мислення студентів природничих факультетів класичних університетів у процесі професійнопедагогічної підготовки.  Виокремлено теоретичний, методологічний, організаційно-методичний та практичний аспекти розв’язання проблеми. Осмислено дефініції концепції, педагогічної концепції та інших понять, які становлять понятійно-категоріальний апарат дослідження. Проаналізовано положення концепцій розвитку особистості, концепцій, що мають культурологічний зміст, концепцій навчання, центрованих на студентові, Я-концепції особистості та інших концепцій, основні положення яких дають змогу розкрити концептуальні засади дослідження. У процесі дослідження окреслено структуру Я-концепції майбутнього педагога. На підставі аналізу наукової літератури обґрунтовано теоретичний аспект розроблення концепції формування культури професійного мислення майбутніх педагогів.

 Ключові слова: концепція, концепція формування культури професійного мислення педагога, культура професійного мислення, педагогічна концепція. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2013.29.4816

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.