ПРОФЕСІЙНИЙ ІДЕАЛ УЧИТЕЛЯ СЛОВЕСНОСТІ XIX–ПОЧАТКУ XX СТ.

Ludmyla Novakivska

Анотація


Розкрито погляди вітчизняних педагогів ХІХ–початку ХХ ст. щодо
професійного ідеалу вчителя словесності.
З’ясовано, що період XIX–початку ХХ ст. є унікальним для розвитку
вітчизняної педагогічної думки, найважливішою особливістю якого стала широка
дискусія про педагогічний ідеал і призначення вчителя, його соціальну роль,
соціальні функції, освітню місію педагога.
Наголошено на ґрунтовній загальноосвітній підготовці, на володінні
глибокими знаннями у сфері педагогіки, психології та методики, практичними
навичками, педагогічною майстерністю, прагненні до самовдосконалення та
самоосвіти.
Ключові слова: ідеал учителя, учитель словесності, словесність, професійні
якості, вітчизняні педагоги ХІХ–початку ХХ ст.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.10126

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.