ОСОБИСТІСТЬ УЧИТЕЛЯ В ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТ.)
Анотація
На підставі аналізу наукових літературних джерел з’ясовано сутність
ключових понять: особистість, образ, ідеал, учитель, школа, учень. Проаналізовано
дослідження і публікації; обґрунтовано актуальність досліджувальної теми.
Розглянуто особистість учителя в історії української педагогічної думки (кінець
ХІХ–початок ХХ ст.), зокрема, в педагогічній спадщині Григорія Врецьони, Лесі
Українки, Івана Франка, Бориса Грінченка, Якова Чепіги, Івана Ющишина.
З’ясовано, шо проблема особистості учителя в історії педагогічної думки посідала
провідне місце в педагогічній теорії.
Ключові слова: особистість, учитель, образ, ідеал, школа, учень.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.10125
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.