САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ЯК ОДИН ІЗ КРИТЕРІЇВ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Nadia Bilousova, Larysa Dubrovska, Tetiana Hordiyenko, Valeriy Dubrovsky

Анотація


Наголошено на актуальній проблемі – підготовці компетентного, креативого,
ерудованого, високопрофесійного фахівця, спроможного застосовувати різні методи,
прийоми та засоби навчання й виховання, нестандартно мислити та діяти в змінених
умовах, прагнути до самовдосконалення та саморозвитку. Зазначено, що
модернізація системи освіти спрямовує вчителя на безперервне професійне
самовдосконалення. Узагальнено погляди вчених на компоненти, сутнісні ознаки,
критерії професійно-педагогічного самовдосконалення вчителя початкової школи;
зазначено основні групи компетенці; наголошено на тому, що невід’ємною рисою
професіоналізму вчителя є постійна робота над собою.
Ключові слова: самовдосконалення, професійне самовдосконалення, критерії,
компоненти, професійна компетентність, вчитель, початкова школа.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.10113

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.