СПОСОБИ ПРОСУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ ВИДАВНИЦТВ У СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ FACEBOOK ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
Анотація
У статті проаналізовано способи просування, які використовували українські видавці під час карантину в соціальній мережі Facebook. Зафіксовано важливість саме цієї соціальної мережі для просування книг. Акцентовано на форматах, які найчастіше використовували для публікації, типах контенту, а також контекстах.
Ключові слова: просування книг, Facebook, українська книга, видавнича справа.
Повний текст:
PDFПосилання
Видавництво Віват, відповідь на коментар Олени Кузько (2020), доступно за адресою: https://www.facebook.com/vivat.book.com.ua/posts/2652557791674749 (дата перегляду 20 жовтня 2020).
Остапенко, Г. (2013), «Комунікація та комунікативна активність суспільства в добу інтернет-технологій: соціальний аспект», Вісник Книжкової палати, вип. 9, с. 47–50.
Телебачення Торонто (2020), «Борат-2, Валерій Ананьєв, Тищенко, ганьба Трампа та Байдена, дельфіни: #@)₴?$0 з Майклом Щуром #5», доступно за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=3qKzPseDJnE (дата перегляду 20 жовтня 2020).
Центр контент-аналізу (2020), «Читання в контексті медіаспоживання: Вплив карантину на читацьку поведінку українців», доступно за адресою: https://drive.google.com/file/d/15eZw4iK-ldrXewQLFQ63el_8nBE-GFqU/view (дата перегляду 20 жовтня 2020).
Шарова, Ірина (2020), «Стратегія просування цифрового видавництва на прикладі “Тотемного Видавництва” (творчий проект)», доступно за адресою: http://er.ucu.edu.ua/handle/1/2338 (дата перегляду 20 жовтня 2020).
BBC News (2020), «“Стус знову під забороною”. Соцмережі лютують через вирок суду на користь Медведчука», доступно за адресою: https://www.bbc.com/ukrainian/news-54602277 (дата перегляду 20 жовтня 2020).
BookForum (2020), «Постреліз 27 Львівського міжнародного BookForum», доступно за адресою: https://bookforum.ua/p/1324 (дата перегляду 20 жовтня 2020).
BookForum (2020), «Результати соціологічного опитування “Анкета перепису населення”», доступно за адресою: https://www.instagram.com/p/CGmkDoIl5c8/ (дата перегляду 27 жовтня 2020).
DataReportal (2020), «DIGITAL 2020: OCTOBER GLOBAL STATSHOT», доступно за адресою: https://datareportal.com/reports/digital-2020-october-global-statshot (дата перегляду 20 жовтня 2020).
DataReportal (2020), «DIGITAL 2019: UKRAINE», доступно за адресою: https://datareportal.com/reports/digital-2019-ukraine?rq=ukraine (дата перегляду 20 жовтня 2020).
Graham, J. and Havlena, W. (2007), «Finding the ‘Missing Link’: Advertising’s Impact on Word of Mouth, Web Searches and Site Visits», Journal of Advertising Research, vol. 47(4), pp. 427-435.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2021.49.11076
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.