ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ

Галина Германович

Анотація


Статтю присвячено проблемі вивчення української мови як іноземної студентами вищих на????
вчальних закладів та студентами-медиками. Зазначено підручники та посібники, якими послуговуються
іноземні студенти-медики при вивченні української мови як іноземної. Схарактеризовано важливі мето????
дичні прийоми у вивченні української мови для іноземців. Виділено функціональний підхід до відбору
й подання мовного матеріалу. Акцент зроблено на практичному аспекті вивчення мови: використання
української мови як іноземної не лише в професійній діяльності, а й на побутовому рівні. Мотивація
студентів-медиків має неабияке значення під час вивчення української мови. Для того, щоб досягнути
результатів у викладанні української мови як іноземної, слід зважати на принципи навчання та методи
не лише традиційні (пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемного викладу, частковопо-
шуковий, дослідницький), а й інноваційні (інтерактивні методи, використання нових технічних засобів
навчання, позааудиторне ситуативно-тематичне вивчення мови, інклюзивний метод, метод культурно-
масової активності / діяльності), які покращують результат навчального процесу й рівень знань студен????
тів, адже Інтернет-технології допомають студентам самостійно опрацювати та вивчати новий матеріал і
змогу здійснювати контроль над засвоєнням знань (у режимі онлайн), а викладачам забезпечує можли????
вість доступу та редагування баз даних із запитаннями, визначення критеріїв вибору завдань, перегляду
бази даних реєстраційних форм, здійснення адміністрування цих баз даних.
Ключові слова: українська мова як іноземна, вивчення української мови іноземним студенти-
медики, мотивація студента-іноземця, методика викладання української мови як іноземної, методичні
прийоми вивчення української мови як іноземної.


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2023.17.3912

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.