ТЕКСТОЦЕНТРИЗМ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ
СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ
(Рецензія на монографію Г. Швець. Теорія і практика навчання української мови іноземних студентів гуманітарних спеціальностей. – Київ : Фенікс, 2019. – 529 с.)

Ірина Кочан

Анотація


У рецензії схарактеризовано монографію київської дослідниці Ганни Швець “Теорія і практика навчання української мови іноземних студентів гуманітарних спеціальностей”. Текстоцентризм визначено провідним авторським методом навчання студентів-іноземців. Проаналізовано задекларовані в монографії суб’єктивні та об’єктивні чинники ефективності співпраці студента і викладача,основні напрями системи викладання УМІ, психолого-педагогічні та лінгвістичні засади формування вторинної мовної особистості та інші. Підсумовано, що рецензована праця є цінним теоретико-практичним матеріалом з методики викладання української мови як іноземної.
Ключові слова: текстоцентризм, українська мова як іноземна, двомовна особистість, вторинна мовна особистість, мовна політика.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2021.15.3299

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.