НАВЧАЛЬНІ ПОДКАСТИ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ

Наталія Юган

Анотація


Стаття розкриває можливості застосування подкастингу в процесі навчання студентів-іноземців підготовчих відділень української мови як іноземної, показує його дидактичний потенціал (ресурси Studyukrainian і Ukrainianlessons). Проаналізовано переваги та недоліки подкастингу при організації навчального процесу та наведено види робіт з подкастами.
Використання подкастів в навчанні різних видів діяльності сприяє підвищенню мотивації студентів до вивчення національної мови; появі вибору цікавого фонетичного матеріалу; формуванню навичок аудіювання і здатності сприймати різні стилі мовлення; вдосконаленню навичок говоріння. Поряд з іншими ресурсами подкаст як медіаносій інформації є невід’ємним технічним засобом дистанційного навчання української мови як іноземної, що дає змогу розв’язати комплексні завдання іншомовної освіти.
Ключові слова: подкастинг, iPod, навчання аудіювання, нові інформаційні технології в навчанні української мови як іноземної, ресурси Studyukrainian і Ukrainianlessons.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2021.15.3296

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.