КОМУНІКАТИВНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПІДРУЧНИКІВ І СЛОВНИКІВ
ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ ХОРВАТСЬКОЇ МОВИ

Людмила Васильєва

Анотація


Підручники, посібники, навчальні словники вже багато років поспіль залишаються важливим складником викладання іноземних мов. Оновлення змісту освіти, нова концепція викладання на перший план висунули принцип навчання мови через культуру. Інтенсифікація навчального процесу, пошуки шляхів до реалізації принципу активної комунікативності спонукають до створення підручників, які значною мірою забезпечують комунікативні потреби студента, стимулюють мовленнєву діяльність, водночас підвищуючи рівень соціокультурної інформованості про країну, мову якої вивчають. Навчальні словники також належать до засобів навчання, які можна найвідповідніше підвести під вимоги комунікативного методу. Вони органічно поєднують власне комунікативну та системно-мовну роботу, а саме: системний опис лексичного рівня мови чи його фрагментів екстраполюється на навчання різних видів мовленнєвої діяльності ‒ рецептивних, продуктивних, рецептивно-продуктивних.
Ключові слова: методика викладання, підручник, тематичний словник, комунікація, мовленнєва діяльність.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2021.15.3295

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.