РЕАЛІЗАЦІЯ КОЛЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПОЛЯКІВ ВИСОКОГО РІВНЯ ЗАСОБАМИ ФАХОВОЇ МОВИ МУЗЕЙНИКІВ
Анотація
Розглянуто питання формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців засобами ігрових технологій. Охарактеризовано основні ознаки та особливості використання сучасних методів колективного навчання, ефективних для вивчення фахової мови. Проаналізовано доцільність використання ігрових завдань для поглиблення й засвоєння термінолексики музейництва на заняттях зі студентами-поляками високого рівня володіння українською мовою.
Ключові слова: термінолексика музейництва, українська мова як іноземна, колективний метод навчання, високий рівень, вправа, гра.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2021.15.3287
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.