ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВЧА ІНФОРМАЦІЯ У ГРАМАТИЧНИХ ВПРАВАХ
НА ПОЧАТКОВОМУ І БАЗОВОМУ РІВНЯХ ВИВЧЕННЯ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Мілена Іванович

Анотація


У статті розглянуто способи включення лінгвокраїнознавчої інформації у процес вивчення граматики української мови як іноземної. Хоча граматичні вправи і завдання спрямовані насамперед на засвоєння і закріплення граматики, їх наповнюють лексичним матеріалом і таким чином вони потенційно репрезентують лінгвокраїнознавчу інформацію. У статті визначено принципи відбору лексем, які містять національно-культурну інформацію, представлено список лексичного лінгвокраїнознавчого мінімуму на початковому і базовому рівнях, способи введення відповідних лексем у граматичні вправи і завдання, типи вправ і завдань, у яких можна використовувати ці лексеми.
Ключові слова: українська мова, іноземна мова, лінгвокраїнознавча інформація, комунікативна компетенція, граматика, лексика, вправи.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2021.15.3286

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.