ЧИСЛІВНИКИ НА ПОЗНАЧЕННЯ ЧАСУ
ЯК ОБ’ЄКТ ВИВЧЕННЯ В ІНШОМОВНІЙ АУДИТОРІЇ
Анотація
Проаналізовано специфіку вживання числівників на позначення часу, підпорядкованих їм граматичних значень роду, числа, відмінка крізь призму лінгводидактичних проблем навчання української мови як іноземної. Запропоновано систему вправ і тренувальних завдань для формування навичок нормативного позначення часу. Акцентовано на варіантах мовних кліше для вираження певної години або часового проміжку, які створюють для іноземців додаткові труднощі у вивченні способів називання часу українською мовою.
Ключові слова: час, година, хвилина, порядкові числівники, граматичне значення, граматична форма, українська мова як іноземна.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2021.15.3285
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.