ЛІНГВОКУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ СЛОГАНІВ УКРАЇНСЬКИХ ТА КИТАЙСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

Менвей Чжан

Анотація


Стаття розкриває суть слоганів як виду рекламного тексту, їхню роль у творенні образу вишу і в рекламі освітніх послуг. Запропоновано вимоги до їхнього змісту й побудови. Докладно проаналізовано структуру слоганів українських та китайських університетів, смислове навантаження граматичних одиниць в лаконічному висловлюванні, продуктивні мовностилістичні засоби, соціокультурний контекст, що вплинув на формування університетських слоганів у цих країнах. Виявлено спільні та відмінні риси, що мають глибокі культурні корені.
Ключові слова: освітня реклама, рекламний текст, слоган, китайські/українські університети, структура слогана, лінгвокультурні особливості слоганів.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2021.15.3283

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.