ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЯК СПОСІБ ВИВЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕРМІНОЛЕКСИКИ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ

Наталія Хібеба

Анотація


Здобуття фаху неодмінно пов’язано із засвоєнням вузькогалузевих термінів. Для іншомовного студента це досить складний етап навчання української мови як іноземної, мета якого –– опанувати термінологією свого фаху й вільно оперувати нею.
Оптимізація вивчення фахової термінолексики –– актуальне завдання лінгводидактики вищої школи. Економічна термінолексика не раз ставала об’єктом вивчення вчених, однак методичний аспект її опрацювання потребує пильнішої уваги. У статті запропоновано презентацію як один з ефективних способів навчання галузевої термінології студента-іноземця, який здобуває фах економіста. Зокрема продемонстровано класифікацію термінів за сферою використання, лексико-тематичні групи економічних термінів, джерело їх походження, будова, взаємозв’язок економічної термінолексики з літературною мовою, поняття “термін” – “професіоналізм” – “жаргон” у професійному мовленні економіста, системність термінолексики (синонімія, паронімія, антонімія, гіперо-гіпонімія). З’ясовано, що для вивчення економічної термінолексики, зокрема її системності, особливо виправдане унаочнення; воно сприяє швидкому сприйняттю, розумінню та відтворенню навчального матеріалу в аудиторії іноземних слухачів.
Ключові слова: візуальні засоби навчання, презентація, термін, економічна термінолексика, українська мова як іноземна.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2017.13.2738

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.