ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНИХ ЗАНЯТЬ З УМІ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОЇ СТРУКТУРИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Анотація
Статтю присвячено важливим етапам проведення бінарних занять з української мови як іноземної та вивчення лексико-семантичної структури мови на основі науково-популярних текстів. Чітко окреслено визначення бінарного уроку як засобу підвищення мотивації вивчення лексики та як однієї з форм реалізації міжпредметних зв’язків та інтеграції знань з кількох предметів. Розглянуто нетрадиційний вид уроку, який є радше однією з форм проекту, який дозволяє інтегрувати знання з різних областей для рішення однієї проблеми. Подано важливі принципи розуміння, засвоєння і накопичення словникового запасу мови на основі текстів, які є базою для розвитку аналітичних здібностей, винахідливості і компетентності студентів-іноземців. Зосереджено увагу на проблемах викладання української мови як іноземної у технічних вишах та розвитку навичок самоосвіти. У статті подано спостереження щодо застосування сучасних педагогічних технологій як форми організації навчання. Запропоновано один із зразків бінарного уроку для вивчення української мови в іншомовному середовищі.
Ключові слова: бінарне заняття, українська мова як іноземна, міжпредметні зв’язки, інтеграція знань, лексико-семантична структура, науково-популярні тексти, іншомовне середовище
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2019.14.2724
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.