РОБОТА НАД ВІДЕОРОЛИКОМ – ВИД ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТВ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Анотація
Стаття присвячена визначенню можливостей використання методу проєктів під час викладання української мови як іноземної, зокрема роботи над відеороликом як кінцевим продуктом індивідуальної роботи з дисципліни. У розвідці визначено термінологічний апарат дослідження, з’ясовано основні етапи роботи, вимоги до формулювання теми проєктів, критерії оцінювання тощо. Також запропоновано тематику проєктів для студентів І – ІІІ курсів з англійською мовою навчання.
Ключові слова: метод проєктів, проєктна діяльність, проєкт, відеоролик.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2019.14.2723
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.