ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
В УМОВАХ СПОРІДНЕНОГО БІЛІНГВІЗМУ

Тетяна Креч, Ірина Мілєва

Анотація


У статті запропоновано лінгвометодичний аналіз непростої мовної ситуації, коли іноземні студенти змушені вивчати другу нерідну (українську) мову, яка є різносистемною щодо рідної мови і близькоспорідненою щодо російської, яку вже вивчають. Така мовна ситуація викликає серйозні труднощі й численні помилки в мовленні, спровоковані міжмовною інтерференцією, що виявляється на всіх рівнях зіставлювальних мов. Експериментальним шляхом виявлено та описано й типологію труднощів, викликаних особливостями міжмовної інтерференції близькоспоріднених мов, даються лінгвометодичні рекомендації щодо їх подолання.
Ключові слова: друга іноземна мова, фонетична інтерференція, граматична інтерференція, білінгвізм.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ufl.2019.14.2718

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.