Роль державних телерадіокомпаній у формуванні інформаційного простору регіону
Анотація
Державне телебачення – один із суб’єктів в інформаційному просторі незалежної України. Проте цей вид телевізійного мовлення втрачає популярність серед аудиторії, більш рейтинговими стають комерційні телеканали. У статті досліджено роль державних телеканалів у формуванні інформаційного простору регіону та їх перспективи у громадянському суспільстві. Охарактеризоване державне замовлення програм на телебаченні та вивчено жанрові і тематичні аспекти телевізійного мовлення.
Ключові слова: журналістика, засоби масової інформації, телебачення, телевізійна програма, державне замовлення, аудиторія, комунікація, суспільне телебачення, інформаційний простір.
Ключові слова: журналістика, засоби масової інформації, телебачення, телевізійна програма, державне замовлення, аудиторія, комунікація, суспільне телебачення, інформаційний простір.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2015.14.720
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.