Зміст
ІСТОРІЯ, ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ
Юлія Грушевська
|
|
Наталія Грицюта
|
|
Наталія Коцюмбас
|
|
Олена Кузнецова
|
|
Василь Лизанчук
|
|
Ірина Луцюк
|
|
Віктор Набруско
|
|
Володимир Павлів
|
|
Людмила Путькалець
|
|
АУДІОВІЗУАЛЬНИЙ КОНТЕНТ: ТРАДИЦІЇ ТА НОВАТОРСТВО
Вікторія Бабенко
|
|
Оксана Бабенко
|
|
Оксана Білоус
|
|
Ірина Ващук
|
|
Наталія Гадьо
|
|
Олесь Ганущак
|
|
Володимир Грисюк
|
|
Христина Дацишин
|
|
Євген Дмитровський
|
|
Олександр Дмитровський
|
|
Лілія Дроздик
|
|
Наталія Еляшевська
|
|
Мар’яна Кіца
|
|
Ірина Климович
|
|
Іван Крупський
|
|
Юліана Лавриш
|
|
Мирослав Максимович
|
|
Аліна Мордюк
|
|
Ірина Мудра
|
|
Майя Нагорняк
|
|
Ігор Паславський
|
|
Ірина Пуцята
|
|
Ярослав Табінський
|
|
Ілля Хоменко
|
|
Юлія Щербина
|
|
Ольга Ятчук
|
|
Галина Яценко, Андрій Яценко
|
|
КОМУНІКАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Олександра Сербенська, Вікторія Бабенко
|
|
Катерина Воронова
|
|
Наталія Михайличенко
|
|
Олександра Сербенська
|
|
Ярослав Ткач
|
|
ТВОРЧО-НАУКОВИЙ ДОРОБОК СТУДЕНТІВ
Правда − найголовніша морально-психологічна складова журналістського професіоналізму
|
|
РЕЦЕНЗІЇ
На чуже не зазіхаєм, але й свого не віддамо
Марія Іванець, Василь Глаголюк
|
|
Сила Шевченкової правди
Микола Рожик
|
|
Книга забутих, призабутих і приспаних слів
Олександра Сербенська
|
|
Оригінальна радіодрама (радіоп’єса): особливості жанру. Люстрація
Володимир Фоменко, Ілля Хоменко
|
|